طراحی لیبل و بسته بندی
طراحی لیبل و بسته بندی
طراحی لیبل و بسته بندی
امروزه در سراسر دنیا، صنایع این حقیقت را دریافتند که چنان چه طراحی محصولات آنها، با کیفیت خوبی ارائه شود می تواند لبه برنده سلاح رقابت آنها باشد. همچنان که اهمیت استراتژیک طراحی لیبل محصولات افزایش می یابد، اهمیت تحقیقات کاربردی به منظور بهینه سازی طراحی لیبل و تصمیم گیری های لازم نیز بیشتر هویدا می شود.
لیبل یا همان برچسب محصولات، یک هویت قابل اعتماد برای برند ایجاد می کند. لیبل تبلیغی سریع و واضح است واگر طراحی لیبل زیبا باشد، باعث می شود که محصول شما از سایر محصولات رقابتی متمایز شود و نام تجاریتان را به اسمی ماندگار در ذهن مشتریانتان تبدیل شود. محصول شما ممکن است برای مشتریان بسیار مفید باشد، اما این برای فروش یک محصول رقابتی کافی نیست.
شما مجبورید کاری کنید که مشتریان را جذب کند. در حالی که برنامه ریزی یک استراتژی بازاریابی موثر باید بر روی لیست اولویت شما قرار گیرد، اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید، لیبل محصول شماست که باید توسط یک طراح حرفه ای طراحی شود. طراحی لیبل محصول برای رشد مداوم کسب و کار شما اهمیت بسیاری دارد.
یکی از مهمترین مواردی که یک لیبل می تواند انجام دهد این است که به شما کمک می کند تا از رقبا پیشی بگیرید. دلیل دیگری برای بدست آوردن برچسب خوب این است که می تواند بر تصمیم خرید مصرف کننده هنگام خرید تاثیر بگذارد. اگر طراحی جذاب و منحصر به فرد باشد، فورا چشم مشتریان به محصول جذب می شود.
طراحی لیبل برای کالا، تصویر و هویت می سازد، و همین طور می تواند ابزار قوی برای بازاریابی و فروش کالا محسوب شود. طراحی لیبل نه تنها باید منحصر به فرد باشد، و باعث خرید ناگهانی از سوی خریدار شود بلکه باید عامل تکرار خرید هم باشد و در مشتری نوعی وفاداری به آورد. طراحی و بسته بندی مناسب می تواند عامل اصلی موفقیت یک کالا باشد.
بازاریابان باید در موارد زیر در طراحی لیبل و طراحی بسته بندی شرکت نمایند:
- تجدید نظر و بهبود در لیبل های قدیمی
- موقعیت یابی مجدد یک محصول
- عرضه یک محصول جدید
- هنگامی که کاهش هزینه لیبل و بسته بندی ضرورت می یابد
- هنگامی که الزامات قانونی به شرکت در مورد طراحی لیبل بسته بندی فشار می آورد
- تغییر بازار هدف
- هنگامی که تکنولوژی جدید لیبل و بسته بندی روی کار می آید.